//My secret Tutobies
Freebies : Follow and Dashboard button [1]

Tuesday 1 January 2013 @ 02:18 | 0 Comment [s]




Assalamualaikum and helloYo !

          Hey peeps, hari ni Husna nak bagi freebies ni. nak tak ? Tuto.. hehe.. ~! Umm.., Husna nak kena taip cepat sket ni.., heh ! Sebab nak tengok kdrama jap astuh study.. klah ! Btwayy siapa yang dah ada freebies ni.., tak nak baca pun tak per.. tapi.. *sambil kesat air mata*Sedih la Husna~ ceh maen maen jer ! freebies ni untuk chingus yang masih berkhayal muntah muntah mencari freebies follow and dashboard button.. so kaylah.. Husna akan kasi freebies ni.. ~ walaupun Husna rasa banyak lagi follow and dashboard button kat tempat lain :)














    
         Comel kan ? hehe.. simple sangat ke ? tapi bagi Husna cute miut je ! hee.. ~ okay.. thats all BEBE !  Nak dapat url dia, tekan je imej tuh, kay?

         Ah ~! Lupa plak ! Kalau nak guna, jangan lupa creditkan kat akak ni ya ?

Credit-Atiqah

That's all..

  ~ ~TaTa ~ ~







































| Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. Welcome to my SecretutobieS. I'm Husna;owner of this blog. Please be nice here, Anons and copycats are not allowed. Do follow me;then I'll follow you back . And dont forget to leave u'r footprints here ! thanx :3
MESSAGE FOR U : I wanna leave my message here; thx for visiting my SecretutobieS. have fun ! :D :(


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Amal Husna

Best View at GOOGLE CHROME!